05/12/2013

Strategiile de fashion business, concentrate asupra bloggerilor carismatici

Janina-Nectara-Vogue-Spain-Espana--street-style-en-Milan-Fashion-Week-Roberto-Cavalli-1

Janina Nectara în Vogue Spania, la show-ul Roberto Cavalli de la Milano Fashion Week

Fotografiile street style ale publicaţiilor de renume internaţional, precum Vogue, Grazia Daily, Harper’s Bazaar sau Elle, sunt noua obsesie vizuală a fashionistelor din întreaga lume şi nu numai.

Din punct de vedere psihologic, adolescenţii sunt foarte empatici cu tinerii bloggeri, avand în vedere faptul ca provin din aceeaşi generaţie, iar alegerile lor vestimentare devin noile fantezii şi inspiraţia a milioane de consumatori de modă, precum şi cap de afiş în paginile revistelor. De aceea, bloggerii de modă reprezintă o pârghie importantă de promovare a marilor branduri.

De asemenea, designeri de top, precum Karl Lagerfeld sau Tom Ford, au declarat în trecut că îşi găsesc inspiraţia pentru noile colecţii în show-urile neregizate ce au loc în strada înaintea fiecărui show important de la Săptămâna Modei.

Atât brandurile cât şi publicaţiile de specialitate sunt conştiente de viitorul industriei fashion în mediul online şi, implicit, de anvergura pe care au luat-o bloggerii. Drept urmare, pe lânga starurile momentului (câştigători de premii Grammy sau Oscar), strategiile de promovare din industria modei se îndreaptă tot mai mult către personalităţi carismatice şi tot mai influente din zona virtuală.

Şi cel mai potrivit loc pentru un astfel de demers este chiar Săptămâna Modei – având în vedere imensa expunere la nivel internaţional de care se bucură ţinutele etalate înaintea show-urilor de modă.

Conturile de Twitter sau Instagram vuiesc world wide şi împărtăşesc în timp real ţinutele off the runway, ce fac mii de like-uri sau share-uri, demonstrând încă o data interesul tot mai mare pentru modă al publicului larg.

Janina-Nectara-Roberto-CavalliInstagram-New-York-Times-2

Janina Nectara în Roberto Cavalli la Milano Fashion Week, pe contul de Instagram al New York Times

Janina-Nectara-Vogue-France-Roberto-Cavalli2013-2014-Vogue.fr_3

Janina Nectara în Vogue France, la show-ul Roberto Cavalli de la Milano Fashion Week

Chiar sezonul acesta, articole precum cele din Vogue Franţa online sau Vogue Mexic, aduc laolaltă nume sonore din sfera blogging-ului de modă, precum Olivia Palermo – oliviapalermo.com, Chiara Ferragni – theblondesalad.com, Miroslava Duma – buro247.ru  sau colega noastră, Janina Nectara – fashionavecpassion.com, poziţionându-le alături de staruri internaţionale.

Vogue Mexic merge mai departe printr-un articol numit VIP-urile de la Milano Fashion Week în care bloggeriţele Olivia Palermo, Janina Nectara şi Chiara Ferragni sunt prezentate alaturi de Salma Hayek, Lana Del Rey, Fergie, Ashley Greene, Monica Belucci, Anna Dello Russo şi chiar alături de personalităţi de sânge albastru, precum Prinţesa Charlene de Monaco.

Salma-Hayek-La-show-ul-Gucci-Los-VIP-del-Milan-Fashion-Week-2013-Salma-Hayek-Vogue-México4

Salma Hayek, invitat de onoare la show-ul Gucci

Fergie-star-at-Armani-Fashion-Show--VIP-del-Milan-Fashion-Week-2013-Fergie-Vogue-México5

Fergie, invitat de onoare la defilarea Armani

Janina-Nectara-in-Vogue-Mexico-Los-VIP-del-Milan-Fashion-Week-16

Janina Nectara la show-ul Roberto Cavalli

Monica-Belucci--DolceGabbana-Fashion-Show-Milan-Fashion-Week2013-Vogue-México7

Monica Belucci, invitat de onoare la defilarea Dolce & Gabbana

Chiara Ferragni at the Sportmax Fashion Show

Chiara Ferragni la show-ul Sportmax

Princess Charlene de Monaco, Guest Star at the Armani Fashion Show

Prinţesa Charlene de Monaco, invitat de onoare la defilarea Armani

Olivia Palermo at the Roberto Cavalli Fashion Show

Olivia Palermo la show-ul Roberto Cavalli

Lana-del-Rey--show Versace-VIP-del-Milan-Fashion-Week-2013-Vogue-México

Lana del Rey la show-ul Versace de la Milano Fashion Week

Dacă v-a plăcut articolul, găsiți lumea incitantă Fashion avec Passion şi pe Twitter şi Instagram.