26/08/2014

Cadourile designerilor de Ziua Indragostitilor – Janina Nectara la Observator Special

Fiecare zi poate fi o Valentine’s Day plină de clasă. Cele mai iubite brand-uri de fashion ne cuceresc cu idei de cadouri deosebite, create special pentru îndrăgostiţii de modă!

Poţi revedea adorabila ediţie de Valentine’s a #ObservatorSpecial pentru a câştiga inspiraţie pentru viitorul tău cadou perfect chiar aici! Pentru că, într-adevăr, Ziua Indrăgostiţilor este în fiecare zi!

Valentine’s Day este mai mult decât o sărbătoare a iubirii, este o sărbătoare a iubirii cât se poate de profitabilă. Pentru a-şi face fericiţi partenerii, americanii cheltuiesc peste 13 miliarde de dolari. De ce vorbesc despre oamenii din Statele Unite? Păi nu de la ei am importat Ziua Îndrăgostiţilor? Deci, sunt etalon! Oricum, Valentine’s Day a devenit celebră la nivel mondial, iar designer-ii nu aveau cum să rateze ocazia de a exploata acest eveniment cu o puternică latură comercială. Aşa că an de an, marile nume din modă pun la dispoziţia îndrăgostiţilor tot felul de colecţii dedicate acestei zile. Şi nu vă gândiţi doar la haine şi la bijuterii.

 

Americanilor le curge Ziua Îndrăgostiţilor prin vene. Acest lucru este demonstrat de vânzările care se fac de Valentine’s Day, când locuitorii de peste ocean cumpără bomboane în valoare de 1,5 miliarde de dolari, flori de aproape 2 miliarde şi bijuterii în valoare de peste 4 miliarde de dolari. Să mai adăugăm şi cele 180 de milioane de felicitări ca să avem un tablou complet. De ce atâta cheltuială? Explicaţia stă în statistici.

 

Janina Nectara: Studiile arată că peste 50% dintre femei sunt dispuse să se despartă de partenerii lor, dacă aceştia nu le oferă nimic de Valentine’s Day. Designer-ii sunt conştienţi de acest lucru, de aceea au lansat tot felul de ediţii limitate ale unor colecţii special create pentru Valentine’s Day.

 

Iar cadourile sunt de tot felul. Începând de la tradiţionalele felicitări şi până la previzibilele bijuterii cu inimioare şi mesaje romantice. Ce face un bărbat care nu prea se pricepe la cadouri? Merge pe varianta sigură. Şi aici nu ne referim strict la americani.

 

JN: Peste 50% dintre bărbaţii din întreaga lume trimit felicitări iubitelor de Valentine’s Day. Designer-ii bineînţeles că au profitat de acest lucru, aşa că au creat plicuri şi timbre special pentru acest eveniment. Vorbim aici despre Chanel, YSL, Givenchy, Hermès.

 

Desigur, plicurile, timbrele şi felicitările abundă în inimioare, buze bine rujate şi alte drăgălăşenii. Dar designer-ii s-au gândit şi la bărbaţii care nu stau prea bine la capitolul buget.

 

JN: Există şi variante prestabilite de mesaje online şi de felicitări online, care sunt gratuite şi puse la dispoziţie de către două dintre cele mai mari brand-uri, respectiv Tiffany şi Burberry.

 

După felicitări, vine rândul bomboanelor. În întâmpinarea cadourilor dulci vin Giorgio Armani şi Roberto Cavalli, care oferă o selecţie impresionantă de praline. În cazul lui Roberto Cavalli, acestea sunt chiar îmbrăcate în glazură animal print.

 

Preţul unei cutii pleacă de la 15 euro şi ajunge la 150 de euro. Ce ar mai fi de dăruit persoanei iubite?

 

JN: Şi florile sunt apreciate de către femei, iar designer-ii ştiu acest lucru. Vera Wang propune buchete absolut senzaţionale, care pot ajunge undeva la 400 de dolari.

 

În Europa, de partea cu florile se ocupă Giorgio Armani, care livrează nu numai pe Bătrânul Continent, ci şi în ţările asiatice. Dacă stimaţii domni au bugete respectabile, se pot orienta spre cadouri cu multe zerouri în coadă.

 

JN: Tot în această zi, sunt dăruite foarte multe bijuterii. De asemenea cu inimioare şi cu mesaje de dragoste. Cartier şi Tiffany sunt două dintre brand-urile cele mai apreciate.

 

Aproape la fel de valoroase, măcar sentimental vorbind, sunt accesoriile. Iar oferta este consistentă.

 

JN: Vorbim despre Gucci, care a creat o linie de genţi special pentru această ocazie. De Roberto Cavalli, care a creat huse pentru telefoane. Vorbim şi despre Louis Vuitton, care are o colecţie de portofele.

 

Totuşi, pentru a avea o amintire de neuitat, e nevoie de mai mult decât de un obiect.

 

JN: Un cadou cu totul şi cu totul special îl propune Casa Missoni, care are hoteluri în toată lumea şi cadoul este chiar acesta – o noapte având o cină inclusă, cu un meniu afrodisiac.

 

Preţul unei astfel de escapade este de 500 de euro.

 

Dacă v-a plăcut articolul, găsiți lumea incitantă Fashion avec Passion şi pe Twitter şi Instagram.

 

Fotografie: Armani